Ve znamení síťovky

04.09.2017

Krok první - všude samé igelity

Všude samé igelitky a igelitové sáčky jsou celosvětovým problémem. Každý si dokážeme zhruba spočítat kolik igelitek a sáčků průměrně vyprodukujeme za měsíc, rok.... Propagační igelitky v každém obchodě, sáčky na ovoce, zeleninu, pečivo atd...si lidé berou do zásoby, "co je doma to se počítá, hlavně když je to zadarmo". Některé obchody už se tento problém snaží řešit papírovými recyklovatelnými taškami nebo pevnými taškami z recyklovaného plastu, ale ty stojí víc peněz a spousta lidí si raději vezme tašku za dvě koruny a doma ji vyhodí, protože se stejně hned roztrhne. Proto jsem si začala nosit igelitové tašky z domu, ale stále jsem hledala něco jiného. 

Můj první objev byla Česká síťovka, která mě uchvátila natolik, že byla mým hlavním motorem založit e-shop Česká eko-žena a dát se směrem k přemýšlení a seberozvoji, co se týče ekologie a zdravému životnímu stylu.

Problém s neustálými zásobami  igelitových tašek byl vyřešen. Chvíli trvalo než se z něčeho nového stal zvyk, ale teď můžu s radostí a pýchou říci, že se to povedlo a nosím síťovku všude sebou :-D Stále jsou prodavačky, které se mi igelitku snaží vnutit, ale jsou i takové co mě pochválí, že mám vlastní tašku. Celá moje rodina i kamarádi síťovce propadli stejně jako já.

Dalším problémem a troufám si říci i větším byli igelitové sáčky na ovoce, zeleninu a pečivo. Jako u igelitových tašek jsem začala nosit své z domu, ale někdy nevydržely ani cestu domů. Koupila jsem si sadu pytlíků https://www.ceskaekozena.cz/products/sada-pytliku-na-ovoce-zeleninu-a-pecivo/ . Jeden nebo dva kusy ovoce a zeleniny si do pytlíku ani nedávám. Neustále mě nepřestanou udivovat lidi co si dávají do sáčku už zabalené okurky, banány, kedluben, mrkev ve svazku, celer a mohla bych pokračovat ještě dlouho.....

Pro šikovné ruce není těžké si tašky i sáčky ušít sami doma, ale já nejsem na tyto ruční práce moc zdatná a ráda podporuji české podnikatele a živnostníky, tak vám zde ukážu pár typů jaké produkty si koupit, které mám vyzkoušené. Určitě na internetu najdete i jiné produkty, jistě i levnější, ale jak jste si jistě všimli, budu zde propagovat převážně českou výrobu.

Nákupní tašky

Česká síťovka super pružná

Každá Česká síťovka je originál. Ručně se šijí podle vlastních registrovaných vzorů a podstatná část i ručně barví. Síťovka myslí i na druhé a proto spolupracuje s mnohými chráněnými dílnami po České republice. Česká síťovka hrdě nese známku Český výrobek.

  • Materiál: 100% polyester
  • Nosnost: 28 kg
  • Objem: 25 l
  • Prát v ruce nebo v pračce max. na 30  °C
  • Cena 85 Kč

Látková taška Nekupuj. Adoptuj

Originální taška "Buď frajer. Nekupuj. Adoptuj!"

Rozměry: 37x41cm

Cena: 120 Kč

100 Kč z ceny jde přímo na pomoc psům a kočičkám

Pytlíky

Love Your Home - sada pytlíků 3 ks

Rozměry a váha

Malý - 25cm x 22 cm, 12 g, střední - 31cm x 27 cm, 16g, velký - 31 cm x 34 cm, 20g 

Jsou ušité v chráněné šicí dílně v Uherském Hradišti. Cena : 319 Kč

Český západ - lněný pytlík

Cena: malý: 40 Kč, velký: 65Kč
Materiál: len přírodní mírně béžové barvy, šnůrka z bavlny
Rozměry: malý: cca 19 x 28 cm, velký: cca 29  x 43 cm
Pytlík je možné prát v pračce na 60 °C. Pytlíky jsou vyráběny v sociálně vyloučených lokalitách na Toužimsku a Tepelsku v Karlovarském kraji. 

Český západ - síťovaný pytlík na ovoce a zeleninu

Cena: malý: 70 Kč, střední: 80 Kč, velký: 95 Kč
Materiál: 60 % bavlna, 40 % PES, černá síťovina na baťohy, šňůrka z bavlny
Rozměry: malý: 20 x 25 cm, střední: 28 x 36 cm, velký: 38 x 50 cm
Pytlíky jsou vyráběny v sociálně vyloučených lokalitách na Toužimsku a Tepelsku v Karlovarském kraji. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky