Zachovej chladnou hlavu

01.08.2019

Po dvou letech, dvou těhotenstvích, dvou porodech a při dvou dětech, jsem se rozhodla vrátit k práci na e-shopu a k psaní blogu. Je to zvláštní, že se dvěma dětmi to jde snáz, než s jedním. Kojení, přebalování, převlékání, koupání, příkrmy, praní, uklízení a asi milion ostatních činností pořád dokola...každá máma to dobře zná!

Někdy si říkám, jestli to všechno co dělám stojí vůbec za to. Ocení to někdo? Nebo se na mě budou koukat skrz prsty! Nedělám si zbytečně život složitější? V době, kdy si všechno můžeme koupit nebo nechat někým udělat. Tyto otázky si kladu občas i dnes a pokládá mi je i moje okolí. Pak se ale zamyslím a řeknu si: "tohle jsem já a takhle chci žít". Takhle chci vychovávat svoje dva kluky! Takhle bych chtěla, aby mě okolí respektovalo a vnímalo. Tohle chci předávat dál. Díky životnímu stylu, postoji, smýšlení, můžeme přijít o pár přátel, se kterých se bohužel stanou už jen známý. Ale také spoustu nových přijde a nebo zjistíte, že opravdových přátel stačí pár. Jsou to ti co vás nehodnotí jací jste, ale snaží se vás chápat a naslouchat.  Někdy můžete tuto cestu sdílet společně. Jsem ráda, že mně se tohle stalo. Jsem ráda, že já mám kolem sebe spoustu přátel, kteří smýšlí stejně jako já, respektive MY jako rodina.

Vždycky mě potěší, když se na mě někdo obrátí s jakoukoli otázkou. Jak mám třídit? Jak mám uklízet, prát, žehlit - nežehlit, vařit....dělat to tak či onak? Použít to nebo tamto? Kde mám koupit maso, vajíčka, koupíme to napůl, domluvíme se společně? atd...tohle je komunikace, spojování lidí stejně smýšlejících. Komunikace, kterou v tomhle zrychleném světě tolik postrádám. Spojovat lidi, kteří nejsou lhostejní k sobě a hlavně k okolí. Dělat věci nezištně, jen s pocitem, že děláte dobrou věc. Občas se samozřejmě setkám i s negativními komentáři, převážně na sociálních sítích. Schovávat se za obrazovkou počítače nebo telefonu, jde snadno! V tu chvíli si říkám: " zachovej chladnou hlavu ", každý má svůj názor, i když je pro mě nepochopitelný.

Každý musí začít u sebe!


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky